Reis gewjzigd...

22 april 2016

Na vanmiddag om kw.v.1 op Schiphol met de trein gearriveerd te zijn, besloot ik maar eens te informeren bij welke gate ik moest zijn. Ik werd vanuit de info balie meteen naar de helpdesk van KLM verwezen omdat ik wel een HELE rare vlucht had.
Bij de helpdesk werd al heel snel door diverse medewerksters gezegd dat ze zo'n boeking nog nooit gezien hadden. Het duurde bijna 3 kwartier voordat ze de 3 vluchten omgeboekt hadden naar 1 (inclusief de retourreis die ook zo gewijzigd moest worden). Ik kreeg zelfs koffie omdat ik zo lang moest wachten.
Uiteindelijk is het echter gelukt en nu vlieg ik om kw.v.9 vanavond rechtreeks naar Jakarta. Ik ben heel blij met de wijziging.
Op dit moment zit ik op m'n gemak in de vertrekhal met een hele klas franse kinderen van 'n jaar of 14 om me heen. Wel leuk.

Zodadelijk ga ik iets eten en daarna door de douane; ik zal maar zorgen dat ik op tijd ben om aan boord te gaan (rond 8u vanavond).
Groetjes en tot de volgende...

1. Thea Michelbrink:
    24 april 2016
    Ha Lizette, heb mijn computer weer op kunnen starten en lees nu dat je reis gewijzigd is! Wat een gedoe op je eerste dag, maar wel heel fijn! Effe verder lezen